Polityka prywatności

PlanetaMC.pl

23 marca 2020r.

§1 Informacje ogólne

§1.1 Niniejsza polityka dotyczy serwisu WWW i serwera Minecraft funkcjonującego pod adresem: www.planetamc.pl.

§1.2 Kontakt z Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest możliwy poprzez email: [email protected]

§1.3 Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podawanych dobrowolnie w Serwisie.

§1.4 Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

§1.4.1 Poprzez dobrowolne wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.

§1.4.2 Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).

§2 Usługi

§2.1 Wszelki zysk pochodzący z płatnych usług przeznaczany jest tylko i wyłącznie na rozwój i utrzymanie sieci PlanetaMC.pl.

§2.2 Zgodnie z punktem § 3.4 – Regulamin Serwera Minecraft – w przypadku naruszenia regulaminu użytkownik może utracić dostęp do swoich rang oraz uprawnień.

§2.3 Zgodnie z punktem § 3.5 – Regulamin Serwera Minecraft – Administracja zastrzega sobie prawo do możliwości zamknięcia serwera co może wynikać z zapowiedzianej wcześniej nowej edycji serwera, bądź całkowitego usunięcia trybu wynikającego z braku zainteresowania/aktywności. Użytkownikowi w takiej sytuacji nie przysługuje zwrot pieniędzy za zamówione usługi.

§2.4 Wszelkie płatne usługi na serwerze są aktywowane za tak zwane „tokeny” (walutę serwerową sieci PlanetaMC.pl).

§3 Płatności

§3.1 Usługi w sklepie można zakupić następującymi metodami:

§3.1.1 Płatności SMS Premium

§3.1.2 Przelew bankowy

§3.1.3 PSC (PaySafeCard)

§3.1.4 PayPal

§3.1.5 Blik

§3.1.6 Karta bankowa (VISA, MasterCard, Visa Checkout, Masterpass)

§3.1.7 Google Pay

§3.1.8 Portmonetki elektroniczne (SkyCash, CKPay)

§3.2 Płatności SMS Premium zapewnia firma SmartPay. Korzystanie z serwisu jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.

§3.3 Wszelkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

§4 Reklamacje

§4.1 Reklamacja płatności SMS Premium możliwa jest tylko w przypadku nie otrzymania kodu zwrotnego z wiadomości SMS. Reklamację rozpatruje operator płatności – SmartPay. Reklamację należy złożyć poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej operatora: KLIK.

§4.2 Po pomyślnym otrzymaniu usługi, za którą użytkownik zapłacił, traci on możliwość odstąpienia od umowy.

§4.3 W przypadku, gdy użytkownik nie otrzymał usługi mimo zakupu, należy o tym poinformować Administratora za pośrednictwem adresu email: [email protected]

§5 Postanowienia końcowe

§5.1 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

§5.2 Regulamin wchodzi w życie z dniem 23 marca 2020r.

§5.3 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany, korekty regulaminu w każdym momencie i bez poinformowania o tym użytkowników.